Excursie naar het Veenpark
Het was een mooie excursie, prachtig weer, privé treintje, goede uitleg over het veenwerk, geen muggen nog!
De molenaar gaf enthousiast uitleg over zijn inspanningen om de molen gerenoveerd te krijgen met vrijwilligers, het is nu een echte museum molen! De bakker in het museum was ook de moeite waard, heerlijk slagroomgebak! We hebben genoten van een gezellige middag, en zien elkaar in Wichter- verband weer na de vakantie! Er deden 19 leden mee, een mooie opkomst.
Het terrein werd nogal overwoekerd door Japanse Duizendknoop, en overvloedige berkenopslag, qua onderhoud is er nog veel werk te verzetten!